24 Nov
24Nov


איזה ערך מוסף יש לפרחים עבורכם?

כל אחד מאיתנו מכיר ומוקיר לפחות ערך אחד שקיבל מפרחים, החל מהמראה, הריח, זיכרון כלשהו מאירוע משמעותי, הם מצטלמים יפה, הם חגיגיים, הם סמל לחיבה שמרגישים כלפי מישהו והם מביאים נחמה.

לי זכור אירוע בו אירגנתי ערב חגיגי למשפחות אקים רמת גן, כשהתנדבתי שם, שבסופו קיבלתי זר גלדיולות לבנות לאות תודה על השקעתי. מאז, כל מפגש שיש לי עם גלדיולה, מעלה את הזכרון של הארוע המרגש, שוב ושוב ושוב.

וודאי שכארומתרפיסטית לא אפסח על התועלת הכימית שיש לפרחים בריפוי, במניעה ובהשפעה מיטיבה על הנפש  - כאשר ממצים מהם את השמן האתרי.

ומסתבר שצופית רוזן, תרפיסטית בפרחים, חקרה את השפעתם והיא עוסקת ומלמדת את עוצמתם של הפרחים ככלי של ריפוי, איזון והרמוניה, שיכולים לעזור לאדם להתחבר לחיובי, לשמחה, לטבע, לכוחות האישיים ולעוצמה הפנימית, לביטחון לרוגע ולשלווה לאמונה, לחבר ללב, לרצונות, ולדרך שתיטיב עימך וגם ליצירתיות.

דרך החושים, הצבע, המרקם והצורה של הפרחים, הפרחים  משפיעים על המח הלא מודע ועוזרים לגוף ולנפש לעבור ריפוי.

בסדנאות שזירה וצבע שצופית מעבירה אצלה (וגם בבתי חולים – בהתנדבות)  עוברים המשתתפים מסע של צמיחה ולבלוב יחד עם הפרחים הצבעים והריחות.

אפילו כשממירים את הפרחים לדו-מימד ומצלמים אותם, כפי שהשתמשה בהם צופית בסדרת הקלפים שחיברה ואני רכשתי אותם בהתלהבות, הם מעבירים לנו מסרים, מעצימים אותנו ומשיבים לשאלות ששאלנו בקול רם או בתת מודע.

ממה נובעת החיבה שלי לקלפים? תוכלו לקרוא על ההתנסות בפוסט – קלפי מודעות.

ולדוגמא, הקלף של הנרקיס – מעניק עוצמה וכוח לצאת מהביצה. פרח בעל ניחוח עז המחבר אותך למקור- מי את/ה, מאין באת/ה, ולאן אתם הולכים. הוא מזכיר לכם שיש לכם תעצומות נפש שישמשו אתכם בתקופה שבה אתם מרגישים שקועים בביצה – יש בכם הכוח לצאת.

אולי בחרתי קלף של פרח שהמסר שלו טריוויאלי כי הוא גדל בביצה ויפהפה למרות זאת, אבל מי אמר שפשטות וטריוויאליות לא עושות את העבודה, כשאנחנו במשבר?

אתם מכירים פרחים שמעצימים אתכם?  ומה אתם חושבים שמעניקים לנו הכותנה, האספרגוס, היקינטון, החרצית והצבעוני? אלו הם רק חלק מ -65 פרחים המיוצגים בקלפים.

כמובן שאפשר לעבוד עם הפרחים כשהם גלויים ולבחור אחד או יותר כדי שיבהירו לכם מחשבה/קוננפליקט או לבחור מהם כשהם הפוכים.

עם צופית תוכלו ליצור קשר דרך האתר שלה בו היא פתחה גם בלוג.

או בפייסבוק: צופית רוזן אור ופרח   במייל  flowerandlight@gmail.com  ובטלפון   052-4789613 

חוה לוי, נקודת מבט.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.