27 Feb
27Feb

עולם הדמיון של הילדים הוא עולם מרהיב של ממש. הם הרי רואים צבעים, וצורות וגופים כמעט בכל דבר מסביב. כשאנו, המבוגרים, מצליחים לראות דבר מה דרך העיניים שלהם, אנחנו לא יכולים שלא לקראו בהתפעלות "איזה יופי!" ולהיזכר, באותה צורת התבוננות, שאנו כבר שכחנו. 

עולם המנדלות מאפשר מרחב דמיון אינסופי נוסף, לילדים במיוחד, וחדוות הגילוי והיצירה מצהילים תמיד. 

הייחוד בחוברת מנדלות זו שלפניכם הוא המספרים המסתתרים בדגמים המוצעים, ועל הילדים לצאת לחפש אותם. הם יוצאים למסע של צבעים וצורות ועניין, במהלכו הם יוכלו לחקור – כמה שילובי מספרים יכולים להימצא? אילו צורות יכולות "לדגמן" מספרים? מהם שילובי הצבעים המתאימים ומהם השילובים המנוגדים? 

זהו עולם יצירה שלם והוא מחכה להם, לגילוי ולהבעה אישית. 

וזה מה שכתבתי בפתיח של החוברת:

"התבוננו מקרוב וראו, לפעמים הספרה בולטת וקופצת לעין ולפעמים היא מוטמעת כחלק מהמנדלה. מצאתם אותה? מצוין. עכשיו תוכלו לצבוע ולהבליט אותה או להטמיע בתוך הדוגמא, כדי שזו תהיה חידה למתבוננים במנדלה המוכנה שלכם. האם ישנם חוקים לצביעה נכונה? אז זהו, שלא. אז התרווחו, הניחו את העפרונות והצבעים לידכם ותנו לדמיונכם לנסוק אל על. ואם עולה בראשכם רעיון חדש ומקורי לספרה שהתחפשה במנדלה, צרו אותה והנה מנדלה משלכם".


לחפש את המספר חוברת לצביעת מנדלות

 "לחפש את המספר" היא אחת מסדרת המחברות לצביעה ושירבוט שלי הרואות אור במסגרת קו המוצרים של "נקודת המבט שלך" בה אני מכוונת לילדים ולאנשים המחפשים גילוי והשראה ליצירה. החוברת הראשונה נקראת "לצאת מהקווים", וכאות תודה על חדוות הצביעה לא אחת אני מקבלת מנדלות שאנשים צבעו. את החוברות הנוספות ניתן להזמין  כאן באתר.   

 

את העבודות שלי ושלהם ניתן למצוא באינסטגרם: havalevy

חוה לוי , מנדליסטית, יוצרת מנדלות להנאה שבצביעה ולביטוי אישי. 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.